בנימין הורגן: "הלוואי שהיינו יכולים ליישם את דין התורה"

    המהדורה המרכזית No Comments on בנימין הורגן: "הלוואי שהיינו יכולים ליישם את דין התורה"

    בנימין הורגן, בעלה של אסתר הורגן הי"ד ב"מהדורה המרכזית": "הדברים נמצאים על פני השטח כל הזמן אבל בוודאי שאירועים כאלה מציפים את זה שוב. שלושה מהמחבלים שביצעו את הפיגועים האחרונים עוד הגיעו מאותם אזורים שלנו. מרגישים קצת הקלה. הלוואי שהיינו יכולים ליישם את דין התורה, גזר דין מוות"

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט הצבאי בשומרון גזר היום (ראשון) עונש של מאסר עולם ועוד שלוש שנות מאסר נוספות על המחבל שרצח את אסתר הורגן הי"ד.

    בנימין הורגן, בעלה של אסתר הורגן הי"ד שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "הדברים נמצאים על פני השטח כל הזמן אבל בוודאי שאירועים כאלה מציפים את זה שוב", סיפר הורגן. "שלושה מהמחבלים שביצעו את הפיגועים האחרונים עוד הגיעו מאותם אזורים שלנו. אי אפשר שלא לחשוב אם לא ניתן היה למנוע את הדברים אם הייתה יד קשה יותר נגד קן הצרעות הזה בצפון השומרון".

    מאסר עולם למחבל שרצח את אסתר הורגן הי"ד ביער ריחן

    הוא התייחס לגזירת עונשו של המחבל: "אנחנו מרגישים קצת הקלה שלא נצטרך יותר להיות בחלל אחד עם אותו מחבל אחרי שהסתיים המשפט, אבל ברור שהעונש לא מתקרב לפגיעה שהוא פגע בנו, במשפחה ובאסתר כמובן. הלוואי שהיינו יכולים ליישם את דין התורה. כמובן שמגיע לו גזר דין מוות".

    הוא הוסיף "אנחנו צריכים להמשיך את תורתה של אסתר, ללכת בדרכה. דרך של אהבה, של תורה ושל בנייה. עלינו ליישם את כל מה שהאמינה בו לזכרה".



    0 תגובות